Cars en fietsen

17 juni 2023 - Den Ham, Nederland

We zijn lekker lui vanochtend. Jan en Beatrice verwachten we pas aan het begin van de middag. Na het ontbijt blijkt dat de buurman vandaag naar een treffen gaat van Vintage Amerikaanse autos. Zelf bezit hij een prachtige Chevrolet Style Line cabriolet uit 1952. Een plaatje om te zien. Hij vertelt dat er nog een paar maten met vergelijkbare auto's komen. Daarna gaan ze naar een treffen hier vlakbij in de buurt. En jawel, de CP loopt ineens vol met prachtige oldtimers.

Wij stappen op de fiets voor wat boodschappen, maar rijden natuurlijk wel even langs dat treffen. Daar staan zeker vijftig van die mooie jaren 50 Amerikanen. De buurman komt ook aanrijden. Zijn cabrio is wel een van de mooiste exemplaren, vinden wij.

Om half twee arriveren de kersverse Opa en Oma. Voor de middag doen we samen met Jan en Beatrice nog een fietstochtje over de Lemeler Berg. Wat een schitterende omgeving is het hier!

Eten en koffie drinken doen we gezellig buiten bij de camper. Om negen uur is het nog steeds korte broeken weer. Heerlijk!