van 100 naar 3,1415

9 september 2023 - Wetzlar, Duitsland

Als toetje doen we, vooruit, nog één gebouw van Hundertwasser. Ligt ongeveer op de route dus kunnen we niet aan ons voorbij laten gaan. Dit appartementencomplex is wat kleiner maar heeft ook weer de typische 100wasser elementen. De zon schijnt volop. Dat levert altijd mooiere foto's op.

We volgen een tip van Beatrice en rijden naar het Mathematikum in Giessen. Een educatief museum waar de grondbeginselen van de wiskunde op speelse wijze worden uitgelegd en uitgebeeld.

Pi

Erg leuk. We vermaken ons prima.

Tot slot rijden we weer een stukje verder westwaarts en vinden we een prachtige CP met super vriendelijke beheerder. Als we het terreintje op rijden, zien we dat alles vol staan. Althans, dat denken wij. De beheerder komt snel aanlopen en wijst ons een plekje midden op het terrein, naast een drietal berken. Prima! Eigenlijk staan we hier leuker dan op zo'n rijtje tussen de andere campers.

Onder de drie berken

Na het eten maken we nog een wandeling in de warmte van deze zomeravond. Naar de Altstad van Wetzlar. Dat blijkt een leuk stadje te zijn met veel vakwerk huizen. Zeker de moeite waard om nog eens naar toe gaan.En dan zeker in combinatie met de uitstekende CP.

1. Erwin:
    9 september 2023
    Wederom interessante plekken.
  2. Ron:
    10 september 2023
    Mooie dag weer! En wat een prachtig gebouw!
    Leuke plaatjes!